Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Zoyya | użytkownik

imię i nazwiskoPola Paris adrestwin peaks zarejestrowany03.10.2007 @09:33:28 ostatnio na stronie17.12.2016 @00:37:15
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.lastfm.pl/user/theZoyya
digarty257 komentarze1319 posty na forum18

komputer / sprzęt
Nikon D5100; AF-S DX Nikkor 18-55-mm f/3,5-5,66 VR; AF-S DX ZOOM-Nikkor 55-200 mm f/4-5,6 IF-ED

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jhenel    24.02.2013 @21:13:02
Dziękuję bardzo i pozdrawiam
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~glue010    08.02.2013 @02:41:50
To bardzo miłe , w dzisiejszych czasach na digarcie chyba o takie słowa ciężko, za dużo samozwańczych "pseudoartystów" Mam największą rozdzielczość 1800x1800, jeśli chcesz.
+Miszczak    07.02.2013 @21:36:33
o Jeżu! Twin Peaks! <3
_______
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man...
~glue010    02.02.2013 @01:11:33
Dziękuję i zapraszam na więcej
~neirol    18.11.2010 @22:18:59
...albo swój do swego. Ehehe, yo
~neirol    18.11.2010 @13:45:49
Ua, cóż za nalot, myslalem ze mi sie digart popsuł podziękował i pozdrowił
ps. papierosy są złe
~artuch    11.11.2010 @18:40:10
Z pozdrowieniem kjurowym !
_______
Nie stawiam ocen. Patrzę i nieraz coś mi się wymknie...
~artuch    25.09.2010 @14:01:48
Kłaniam się nisko-i pozdrawiam bardzo!
_______
Nie stawiam ocen. Patrzę i nieraz coś mi się wymknie...
~piegowataksiezniczka    24.07.2010 @23:39:34
szkoda ze tak bez slowa, ale dzieki za nalot!
~Freitek    14.05.2010 @01:01:12
thx
_______
zbieram emoty w profilu. dorzuć się
~wisior    20.04.2010 @14:05:34
dzieki wielkie
~niezmiernieZboczona    19.04.2010 @20:03:10
;]] w takim ukladzie ze sloncem przemeblowywuje sie caly ogrodek
_______
~ewelinalebida    05.04.2010 @14:17:15
pozdrawiam skinsowo, paktofonikowo, ŚWIETLIKOWO i south parkowo, a i doorsowo ; )
~aespe    05.04.2010 @10:24:18
O popatrz, Wać Pan Akkar pokasował komentarze z mojego profilu, a dodał na twoim profilu komentarz. Chyba zauważył, że już druga osoba podwarza jego zachowanie. Dziękuje razy dwa
_______
Gdzie byłeś wczoraj wieczorem w domU? ;>
~aespe    04.04.2010 @23:48:16
Ja kłociłam się z nim i na dig i na gg, oczywiście on pierwszy do mnie napisał.
Nudzi mu się poprostu i wypisuje do każdego, ale gdy chce się obrazić
jego prace to nie wolno bo jest cacy, nawet nazwał mnie 'nikim' tylko szkoda,
ze nawet mnie nie zna :D
_______
Gdzie byłeś wczoraj wieczorem w domU? ;>
~aespe    04.04.2010 @22:50:59
haha, to widze, że nie jestem jedynka osoba, która chciała go przegadać. :D
_______
Gdzie byłeś wczoraj wieczorem w domU? ;>
~aespe    04.04.2010 @22:18:31
ola boga, to juz calkiem brak slow ;o xd
_______
Gdzie byłeś wczoraj wieczorem w domU? ;>
~on1200    27.03.2010 @13:50:54
dzięki.pozdrawiam.
~VidiaShinigami    22.03.2010 @16:22:56
a nie przyszlo Ci do glowy ze ta kiczowosc zamiezona, swiadoma. nie kazda praca musi byc taka sama. moimi pracam udowodnilam ze potrafie robic prace art i prace pop kicz. masz prawo do sojej opini, tylko prosila bym o wiecej zrozumienia i analizy.
pozdrawiam
_______
tylko konstruktywna krytyka! Artysci nie umarli!!!! wciaz pojawiaja sie nowi!!!!!
~VidiaShinigami    22.03.2010 @11:53:01
a Ty jak widze jestes specjalistka od grafiki i chyba pomylilo Ci sie z kim masz doczynienia. hamuj sie troche ze swoimi komentarzami. a jak masz okres buntu to wyzywaj sie na rodzicach.
_______
tylko konstruktywna krytyka! Artysci nie umarli!!!! wciaz pojawiaja sie nowi!!!!!
~MadameButterfly7    16.03.2010 @09:33:15
dzięki...
~siphilis    16.03.2010 @09:32:01
Dzieki za komenta, pozdrawia
_______
Genezyp Kapen nie znosił niewoli w żadnej formie.
~daria22121r    06.03.2010 @21:20:10
tak
~longgoneday    03.03.2010 @07:26:53
ano papierosy. najlepiej mocne w połączeniu z kawą tudzież alkoholem
_______
I'm above, over you I'm standing above
1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt